Post : Manager - Mechanical Engineer (Vehicle / Generator)
Indian Overseas Bank
Address: Central Office, 763, Anna Salai, Chennai ,Tamil Nadu

Pay Scale: Rs.19400 – 700/1 – 20100 – 800/10 – 28100
Educational Requirements: B.E or B.Tech in Mechanical Engineering from a University/Institute recognized by Govt. of India
Experience Requirements: Candidate should possess minimum 5 years post qualification experience in maintenance of Vehicles, Diesel Generators and Elevators in a reputed organization.
Visit To Apply Now

No of Post: 01
How To Apply: Candidates are required to apply only ‘ONLINE’ through Bank’s website. Any other form of application shall not be entertained.
Last Date: 30.10.2014
Age Limit: 26-35 Years

General Information:
a) Incomplete applications / Applications without supporting documents will be rejected outright.
b) Candidates uploading more than one application (either for the same post or for different posts)for any reason will be treated as ineligible.
c) Only candidates willing to serve anywhere in India should apply.
d) Before applying, the candidates must ensure that he/she fulfills all the eligibility criteria and other norms mentioned in the advertisement and has in his/her possession the requisite documents and certificates specified by the Bank, and that the particulars furnished in the Online application are true and correct in all respects.
e) Canvassing in any form will be a disqualification.
f) Any request for change of address/ e-mail id for communication will NOT be entertained.

1 comments:

  1. Trên thị trường chăn ga gối đệm hiện nay mở rộng khắp cả nước, ngoài các thương hiệu uy tín lâu năm thì còn ra đời thêm nhiều thương hiệu chăn ga gối đệm khác chăn ga gối đệm của hãng nào tốt nhất. Tuy nhiên, yếu tố quyết định chất lượng giấc ngủ không chỉ dựa vào thời gian ngủ ngắn hay dài mà còn phụ thuộc vào bé có ngủ ngon giấc hay không mới ảnh hưởng lớn đến sự phát triển thể chất lẫn tinh thần bộ chăn ga gối đệm cho bé sơ sinh. Để có những kinh nghiệm mở đại lý chăn ga gối đệm nếu bạn là người đang muốn tấn công vào loại hình kinh doanh này thì hãy tham khảo qua bài viết dưới đây để tích lũy thêm kiến thức cho mình.
    Dưới đây là những thông tin chọn màu chăn ga gối đệm theo phong thủy, mong trằng sau bài viết này những ai đang có nhu cầu sử dụng chăn ga gối đệm sẽ tìm được ra câu trả lời thiết thực nhất dành cho mình. Để đảm bảo trong vấn đề sức khỏe thì phòng ngủ là nơi cần được chú ý nhất. Phòng ngủ là nơi ta thư giãn sau những giờ làm việc căng thẳng chăn ga gối đệm hình ngộ nghĩnh. Vượt ra khỏi khuôn khổ sử dụng là một món đồ nội thất phổ biến trong nhiều gia đình hiện nay, những bộ chăn ga gối đệm cho phòng cưới cũng được nhiều thương hiệu đẩy mạn đầu tư và nhanh chóng cho ra đời nhằm đáp ứng tiêu dùng của các cặp đôi hiện nay mua chăn ga gối đệm cho phòng cưới.

    ReplyDelete

 
Top